Regn, sol och ett jobb :)

Hejhej! 
Dålig uppdatering, I know, här kommer en liten snabbguide för vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna! 
Jag har: 
- Spenderat några sköna timmar på stranden 
- börjat läsa en ny och väldigt inspirerande bok, bra lästips: "The happiness project" 
- gjort en himlans massa organiska glassar och smoothies
- upplevt sämsta vädret sen jag kom till NZ
- flyttat in i huset eftersom tältet inklusive alla mina grejer blev helt genomblöta av allt regn
- sökt jobb och börjat jobba på en restaurang där jag hjälper till i köket och lagar vedeldade pizzor:) 

Ja de är väl ungefär vad jag har gjort och de känns himla bra måste jag säga. Trots att jag verkligen trivs här så saknar jag dock er där hemma, världens bästa familj och mina fina vänner, men jag tänker på er ska ni veta:) 


Promenix 

Affären jag jobbar i- Allt organiskt- wooohoooo vilken affär jag dör! 
Timo gör glarre

Nästan snygg! 

Godmorgon och massa kärlek från mig till er där hemma! 
Kramkramochpuss! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0