Fredag lördag söndag helg

Hej! Tänkte uppdatera er lite om mitt liv nu närjag har några minuter över. Det har och är mycket jobb och just när det började kännas rätt tungt att jobba 12-14 h om dagen och ständigt lukta pizza, svett och skogsbrand, så bestämdes min sista jobbdag och humöret vände, 10 more days to go! Både skönt men också tråkigt för det är himla kul på samma gång.
Förra söndagen var jag i alla fall helt ledig och familjen tog med mig och Marion på ett överrasknings äventyr, vi tog bilen till whitianga och där väntade deras vän med en båt som vi åkte med hela dagen, superskön dag! Annat än det har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att jobba, sova, äta och umgåtts med gänget här, känns som veckorna bara försvinner, helg hela tiden! 

Ha de gött:) 


Soluppgång från balkongen 
Kayaking från båten 
Marion och barnen 
Kom å köp pizza! 


Och juste, jag har klippt av mig håret! Bjuder på en egobild med nya frillan! 

Puss och kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh Evelina, din blogg är så inspirerande. Jag verkligen drömmer om att resa på det sättet som du gör, och längtar till jag får springa ut från skolan med mössan på huvudet! Fortsätt uppdatera, det är så kul :-)

2014-02-24 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0