Hej livet!

Just nu sitter jag i soffan med en kopp te och bara njuter av att få vara ledig. Tänk vad fantastisk att kunna göra precis vad man vill. Nu ska jag ta hand om mig själv lite bättre igen, sova ut, njuta av sista tiden i tairua och ha kul, känns som en bra plan. 

Jag hade i alla fall 1 1/2 ledig dag de senaste veckorna så hann med lite vandring, trip till stranden och en middag hos Marions collega. 

Igår var min sista dag på manaia, så det blev lite extra dricka efter jobbet, och sen hängde jag med på en spontanare på ett togaparty, riktigt bra sista kväll. 

Nu blir jag kvar här några dagar och sen väntar taupo, kanske åker nånannanstans innan dess, planen är inte riktig set yet, men hur som helst så blir det nog bra:) 

Nu ska jag sova sova sova, åh vad skönt! Godnatt på er! 

(Har nästan alla bilder på kameran så de  kommer inom en snart framtid, förhoppningsvis) 

Pusss och hej från mig! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0