Nu så; goood life

HEJ!

Försökte göra inlägg igår men det var nått himlans error så det raderades tre gånger så jag fick lite halvdamp och orkade inte göra det en gång till. Men nu så:)

Det är så sjukt mycket som händer nu men jag gör mitt bästa med att uppdatera er lite här emellan åt:) Förra veckan vad pluggpluggplugg och prov och sen på torsdagen hade vi track meet i plains och det gick toppen!! Äntligen hittat tillbaka till motivationen och är redo att pressa ner tiderna lite till inför district och divisionals. :)))

Hela fredagen spenderades i Missoula på State Music Festival dit vi tog oss med selected chior. Var lite nervöst att bli bedömd inför en jury men vi gjorde bra ifrån oss:) Hade verkligen en kanon dag, hann med lite shopping i mallet också, lycka.

Sen sov jag över i missoula med familjen för jag hade ett till track meet på lördagen. Asroligt som vanligt, åh älskar liksom hela grejen med track, vill inte att det ska vara över. Det var vår sista tävling innan district! gälet. Söndags blev det golf och chill och nu är det ny vecka igen. Konsert imorgon, BBQ onsdag kväll och en hel del annat. Känns att det är slut spurten nu. fy. Självklart ska det blir helt underbat att komma hem, men ändå, det kommer bli så sjukt jobbigt att åka härifrån. Vill inte att mitt äventyr ska vara över riktigt än. Bara 4 veckor kvar i TF, 6 veckor kvar i usa eftersom två sista veckorna blir roadtrip till californinen.  gaaah!!!! 

Hoppas nu i alla fall att ni mår bra där hemma, jag tänker på er och saknar er så klart.
PUSS/ Evelina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0