lugn och ro? njaaee

Heeeeeeeeeeeeeej!

Massa, massa som är på gång nu kan jag lova och känner att jag måste dela med mig lite till er även om tiden inte riktigt räcker till. Hur som helst, I fredags så kom alla track tjejerna till my place  och så taggade vi för lördagens district med pasta och grejer, väldigt trevlig. Lördagens distric var i Eureka och det var en asfin dag, placerade och gick därmed vidare i 800m, 400m, höjdhopp och så gick vi vidare i 1600 m relay. Perfect! Söndagen blev det lite tidig graduation party för marianh, solning och workout.

Idag var vi till Silverwood som är en nöjespark i Idaho, med kören+band. Vi gjorde ett bra(?) upprädande där och sen åkte vi bergochdalbanor resten av dagen. kanon!

Nu är jag typ i helt panik för att jag fattar hur lite tid det är kvar. Min sista skol dag är nästa fredag, fattar nii???? det gör inte jag. I'm freaking out right now, de är så himla mycket som ska hinnas med! Jag har 6 skoldagar kvar eftersom jag missar denna fredag på grund av Divisionals. Men det löser sig som det alltid gör ska ni se:)
Önska mig lycka till på fredag och lördag för det kommer verkligen behövas! 

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng! ( Som jag tror att jag nog ska smyga ner i resväskan hem)
PUSS PÅ ER / Evelina





I'm gonna miss my favorites!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0