uppdatering typ

Hej sverige!

Jag har varit så otroligt dålig på att höra av mig till er alla där hemma och jag skäms och ber om ursäkt för det, men jag tänker på er och det hoppas jag att ni vet!:)  Gör mitt bästa med att uppdatera här lite när jag hinner i alla fall...
Så, veckan har varit fin, mycket träning, ski-tripen i onsdags vad grym!

Idag var jag på begravning, för andra gången i mitt liv och den första kommer jag inte ens ihåg för jag var så liten, så det var lite av en first time grej. Det var så himla mycket tuffare än jag trodde att det skulle vara, och det fick mig att inse hur tacksam jag är över att ha alla mina älskade mor och far föräldrar kvar! Ni är så himla bra.

Imorgon ska jag till missoula och göra lite shopping, kulkul. Har lite brist på motivation just nu känns det som, vet inte riktigt varför men är bara lite less, ganska mycket när jag tänker efter. Blir nog bättre i veckan, då börjar track & field och jag är så taggad! Måste bara lista ut vilka grenar jag ska göra, dem tycker tydligen att jag är en riktigt "jumper" så det kanske blir något i den stilen. Och springning också hoppas jag, är redo för lite köra-slut-på-mig-på-riktigt-träning nu.

ja det blir väl inte så mycket roligare än så antar jag, vi hörs snart gott folk!

PUSS / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0