Tisdag 29 mars 2011

Hej Sverige!:)

Hade hur roligt som helst i helgen på tävlingen och det gick riktigt bra! Placerade till och med! :) Nu är det bara ett litet problem som gör mig sjukt förbannad, benhinneinflamation... Herre gud, jag har aldrig haft det förut och så får jag det nu...Så nu måste jag vila i några dagar säger mina coacher och jag vill inte vila!  Det måste ju vara det tråkigaste som finns. Men å andra sidan tror jag att det är bra för mig, har tränat som en galning sanaste månaderna och nu säger kroppen ifrån antar jag, känner mig helt slut. Vi får se vilka grenar jag kan göra i helgen i alla fall.

Inget nytt annars skulle jag vilja säga, Bara 1 vecka och 4 dagar kvar till Phoenix!!! Jag är såå redo för lite sol och värme nu, så hoppas att det blir fint väder när vi är där:)

Hörs!
PUSS/ Evelina





hittade magnum på väg hem från corvalis , huuuur goott var inte det?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0