Tisdag 1 Mars 2011

Hej Sverige!:)

Det är mars, kan inte få in det i huvudet riktigt! :O Idag var skolan delayed i två timmar på grund av snö vilket innebar underbar sovmorgon som vi inte har allt för ofta här borta. Hur skönt som helst var det, men det snöar också en hel del och det ser ju inte direkt jättebra ut inför track & field som börjar om två veckor...hoppas det smälter bort fort:) Hade tänkt att gymma efter skolan idag men ingen lärare kunde vara supervisor så det blev inget tyvärr...tränade när jag kom hem istället. Imorgon blir det yoga igen, kommer bli så skönt. Annat än det så rullar det väl på tycker jag:)  Saknar så klart er där hemma, men de var ju ingen nyhet.
 
Juste jag fick mina ändrade hemresebiljetter igår, 21 Juni från Salt lake city->Denver->NY->sthlm. Hemma 22 juni 07.15. Fast allt det där tänker jag helst inte på nu, det är faktiskt 4 underbara månader kvar:)

Ha det toppen allihopa:)
PUSS/ Evelina


!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vet att det är en lite udda fråga, men vill jättegärna veta!

Spelar det någon roll för dig att du är i USA när du fyller 18 (för det är du väl?? eller är jag helt retarded?). Jag menar i Sverige är det ju jättestor skillnad... önskar du inte att du vore hemma och skulle få göra allting?

(svara väldigt gärna i en kommentar på min blogg)

2011-03-03 @ 22:28:51
URL: http://juliamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0