Hej hej Söndag 6 mars

Hallå Sverige!

Här kommer min veckouppdatering:

Onsdag: skola, yoga
Torsdag: Gymmade efter skolan + sprang, efter det så gick vi på en play som några på skolan satt ihop:)
Fredags: Sprang halva vägen hem från skolan, lyfte lite hemma och sen blev det fredagsmys med film:)
Lördags: Skype, städa, gym, lite basket 2 on 2 och så sprang jag hem, käkade middag i Plains.
Söndags: Gick upp käka frulle, tog en långpromenad, spela wii, satt i solen och läste women's health, käkade middag i stan å nu sitter jag här.

Så lugna puckar har det varit! Imorgon har vi basketball meeting, typ lite avslutning. Nu på onsdag är det ski trip igen och det ska bli så himla kul:)

Nu ska jag pallra mig till sängs!
Ha det fint och va rädd om er!  PUSS/ Evelina


klippa kort igen är frågan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0