I hope you had the time of your life

Heey.

Det går i 110 nu kan jag lova. Har haft en helt underbar helg verkligen. Fredagen bestod av hårdträning, springning och gym plus att nu är det äntligen fint väder så det blev väl lite stek också:) igår hade jag verkligen en sjukt bra dag. Packade lite och så och sen åkte jag och hängde med Ellen, Blade, Kristian, Shawn och Dalton.  Vi hade volleyball match och lite vattenkrig på det. Shawn hade lovat mig glass så vi åkte och käka det och sen åt vi middag hos Blade och gjorde en brasa och sånt som man gör i montana:)

Idag har jag spelat golf och packat och städat och tvättat och allt sånt där. Jag kan ju säga att jag är en riktigt optimist i alla fall, trodde att jag låg asbra till med packningen och sa typ " nej men det är lungt det räcker nog med en väska" nu har jag fyra och jag försöker fortfarande pussla ihop så allt får plats.

Det här är min sista natt i Thompson Falls, kan verkligen inte förstå det alls. Jag är så nedrans tidsoptimistisk och tror alltid att det är så himla mycket tid kvar men det är ju liksom inte det och nu panikar jag väl som vanligt.

Imorgon drar vi ut mot kusten och det kommer bli awesome, Oregon står på schemat närmaste dagarna och sen Californien, L.A och slutligen Palm Springs. A w e s o m e. Så detta blir sista inlägget från TF, WHAT?!

Tackochhejleverpastej, jag fixade det!!


22 JUNI SES VI SVERIGE!  Califonia here i come.

PUSS/ Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0