Underbara underbara land

Hej hej hej :)

Nu har jag varit hemma i nästan två veckor och det är såå skönt, jag förstår inte. Trots att det knappt funnits en lugn stund sen jag kom hem så känner jag mig så himla lugn i själen om ni fattar,hihi, nu kan jag liksom slappna av, jag är hemma. Älskade Älskade Sverige, bästa landet i världen, tveklöst.

Nu är i alla fall mitt utbytesår helt över och därmed mitt bloggande också. Tycker att det varit roligt att dela det med er och jag hoppas att ni gillat att följa mig under mina äventyr där borta:) Nu hoppas jag att ni får en underbar sommar och så vill jag bara uppmana er att njuta av sverige allt vad ni kan, för ni vet klychan "You never know a good thing til it's gone" det är så sjukt sant, jag uppskattar liksom varenda liten svensk grej just nu när jag varit ifrån det så länge! hihi.

Så tack och hej från mig!
PUSS/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0