Söndag 9 Januari 2011

HejHejHej hemskt mycket hej:)

Nu sitter jag i min säng och ska sova! Eftersom Spotify inte funkar så dunkar jag Pandora.com, rätt bra faktiskt:) Har haft en finfin helg, åkte till Seeley i fredags för basket match, förlust. Åkte sen och sov i en kyrka, hade riktigt roligt, men lite svårt att sova eftersom en i laget snarka som en tok, seriöst jag har aldrig hört något värre, det lät fasen i mig som en hund eller nått. haha, Käkade hur mycket frulle som helst dagen efter, två bagels, yoghurt med flingor, sen oatmeal (typ gröt) med mjölk, orangejuice, blueberrymuffin, apelsin... älskar man frulle så gör man. Blev sedan en heldag med laget och ännu en match på kvällen, förlust igen. haha bra att det är roligt i alla fall:)

Min familj kom och så stannade vi i missoula över natten och shoppade idag. Köpte Två klänningar och två skitsnygga skor, taaggar för sommar nu... glömmer att det bara är Januari! Tränade cardio en timme när vi kom hem, kanon!

Jag mår i allmänhet bra just nu. Otroligt motiverad och fokuserad, känner mig så himla stakt både fysiskt och mentalt. Diciplin är nog nyckeln. Har hittat nån slags bra balans hos mig själv skulle man väl kunna säga. Har lärt mig så mycket om mig själv, svårt att beskriva men det känns bra och det är väl det viktigaste.


Nu ska jag ta och pallra mig till sängs:) Vill verkligen Tacka alla så himla mycket för alla julkort och paket jag fått skickade hit, känner så dåligt samvete att jag inte svarat personligen till alla än.  Men Tusen tack i alla fall! Ni är fantastiska:)

Ha de!
PUSS  / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0