Jaha var man 18 då

Hej Sverige!:)

Jaha då har man varit 18 i två dagar, stort! Men som sagt så dröjer det ett tag innan jag får känna på hur det är att vara 18 på riktigt liksom... typiskt. Men hur som helst så hade jag enn toppebra 18-års dag!:) Alla är verkligen så himla underbara.
Kom till skolan och då hade Ellen och Cate dekorerat mitt skåp jättefint, och så fick jag lite presenter. Hur gulligt som helst. På lunchen kom Nancy och Karl och käkade lunch med oss. Dem tog med pizza och cupcakes och ballonger och presenter och jag hade en kanonbra lunch:)

Efter skolan hade vi träning som vanligt, eller ja träning och träning... Det var typ prata-ut-om-alla-känslor-snack, verkligen som taget ur en amerikansk film och slutet blev så klart lyckligt med gruppkram och alla grät och bad om ursäkt och bad om att få bli förlåtna och hejåhå. Intressant träning. Efteråt så hade jag bakat cupcakes till laget med jelly beans på för det är så himla gott:) mmummmaa.  Ellen hängde med mig hem sen och så tog vi en hot tub och sen käka Tacos och Glass tårta. Tårtan hade Carmin gjort, hur snällt som helst, och den var gudomlig!!

Öppnade lite presenter och så och sen åkte vi inte och kolla på killanas Match. När jag kom dit satt Mr. Nygaard och hans familja och käka glass från Little Bear och så sa han " we didn't buy one for you" and I was like "haha okey" but then he said " Just kidding it's in the freezer, and it's big enough to share too" Och där i frysen står den största glassgrejen man kan köpa. Det är liksom glass som man har i precis vad man vill i, så det var med oreos och chocolate fugde. Allstå fattar ni hur gulligt, min anatomi lärare liksom! Hur snälla är inte människor här då? :)

Efter matchen åkte vi till en restaurang och där var familjen Beckman+Padden och jag fick ett superfint kort och pengar för gambling eftersom det är det enda jag kan göra här liksom, haha. Så Gambling blev det, men tyvärr inga storvinster...
Alla är verkligen bara så himla gulliga:) Hade en grym 18 års dag trots allt:) Och tack för alla gratulationer som jag fått från Sverige också:)

Igår hade vi hemma-match mot Big Fork och vet ni, vi VANN!! Äntligen, vi spelade så himla bra allihopa! Och jag tror att jag gjorde mitt livs hittills bästa basket match!! :) Hur roligt som helst, vilken känsla! Satt 6 av 7 freethrows och är inte säker men tror att det blev 13 poäng sammanlagt, vet inte vad som hände riktigt, men bra gick det:) Idag har jag skypeat lite, spelat wii, tränat och lite sånt kul.

Hoppas att ni mår bra mina vänner, saknar er massor. Men vet ni, det är faktiskt inte så längt kvar tills jag är hemma igen, galet vad tiden går.

Ha det så bra! PUSS/ Evelina





love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0