"If you can believe it, the mind can achieve it"

Hej Sverige!:)

Hoppas ni mår bra där hemma i vindervädret:) Jag hade ett jättemysigt jullov, kort dock vilket var rätt skönt ändå på nå vis. Hade ett något annorlunda nyår än vad de flesta där hemma hade skullle jag tro, var med min underbara americanska familj. Lugnt blev det, men väldigt mysigt!:)
Inledde nya året med att springa Thompson Falls Fun-run, 5K. Var riktigt roligt och hur fint som helst ute, massa snö och blå himmel, men svinigt kallt vad det också! Efteråt tog vi en biltur upp längs en av floderna här, otroligt vacket! :)

Och nu har som sagt skolan börjat igen, skönt att komma in i allt igen. Spelade match idag och vi gjorde en riktigt dålig insats... Till helgen har vi match både fredag och lördag utanför Missoula så det blir att spendera natten där, får bannemig se till att göra två bra matcher då! :)

Ser Fram emot första Ski-tripen med skolan som är nästa vecka också, skidåkning( eller snowboarding) kan ju inte göras bättre än i klippiga bergen!:) Längtar.

24 Dagar till 18 nu också!

Ha det kanon tills vi hörs!:)

PUSS/ Evelina









 

Förresten så vill jag säga Grattis igen till min lilla mamma som fyllde 40+ den 1 januari!:)
Älskar dig! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0