Plugga packa sova

Heeej Sverige!:)

Har lite panik just nu, har haft en görhektisk vecka! Men nu är nästan allt plugg klart. Gjorde två veckors plugg på en vecka så blir det lite stressigt. Det är nämligen så att imorgon flyger jag och min americanska family till Phoenix Arizona och ska göra massa roligt. Kommer förmodligen bland annat spela golf, rida, vandra, sola och bada! Jag är så sjukt taggad!:))))) weeeeeiiii!

Direkt när jag kommer hem så har vi ett track meet och det kommande två dagarna efter det så är det music festival med kören, nervöös! Så ingen skola på hela nästa vecka, sen helg och så kommer mamma och morfar på tisdagen samtidigt som lovet börjar, kanoners!!:)

Sinnes vad mitt liv leker just nu:) Så önska mig sol, blå himmel och massa nya upplevelser i Arizona nu! hihii.
Hoppas ni har det fint mina vänner! Nu ska jag fortsätta min packning!:)
Hörs snart!

PUSSS/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0