Easter Break!

Hello Sweden!:)

Nu är mitt easter break snart över tyvärr men det har varit väldigt bra måste jag få säga!:) Mamma och morfar blev försenade från Canada och kom inte förrän på onsdagen. Jag visste inte vilken tid dem skulle komma men så kom Office aid in under matten och sa att de hade kommit!! weeei. Så jag slängde ihop alla böcker och sprang ut i korridoren och där stod dem, jag kunde knappt tro mina ögon liksom och då kom ju så klart tårarna också, vilken känsla:)

Vi kollade in TF under de dagarna dem stannade och åkte runt flathead lake och bara myste:) På lördag morgon åkte dem vidare till Seattle. Lördag och söndag har varit de första varma dagarna här med ca 20 grader och strålande sol och då kan ni nog lista ut vad jag gjorde:) Har haft två riktigt nice lazy dagar. Idag har jag sprungit och lyft lite på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi och red hos en tjej som har massa hästar. Hur kul som helst var det, kände mig som en riktigt montana cowgirl :)))

Så nu blir det ny skolvecka, tävling på torsdag i Noxon och på fredag är det music festival tävling, state level med selected choir!:D Eventuellt track tävling också om jag hinner med båda:)

Hoppas ni njuter av sommarvärmen där hemma, och stek lite åt mig också.

PUSS/ Evelina













Tackochhejleverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0