Taack bästa ni!

Heej kära vänner!:)

Jag måste börja med att säga tacktacktack till alla underbara som skickar sånna fina och stöttande kommentarer! Det är otroligt skönt att veta att ni finns där! Förlåt att jag inte svarar här på bloggen, det gör jag det helst privat, i så fall mail, men jag läser och tar åt mig!:) Det gör mig verkligen så glad varje gång! Jag saknar er såå mycket ska ni veta!!!

Här borta har jag iaf börjat komma in lite mer i vardagen. Skolan har dragit i gång på riktigt, vilket är riktigt skönt! Har volleboll träning varje dag efter skolan och det är grymt kul! Imorgon ska vi till en stad som heter Big Fork och spela, det blir min första match så jag är lite nervös. Hoppas att vi vinner och att jag inte virrar bort mig allt för mycket där på planen. Jag måste verkligen sova nu om jag ska orka upp imorgon...( min tid= eran tid -8 tim)  Jag skriver mer snart! :)

Jag saknar er.

1000 kramar från Evelina
oinkoink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0