lugn och ro...

Hej alla där hemma!:)

Jag har haft så sjukt mycket för mig dessa dagar!:) I fredags var jag hemma och solade och på kvällen spelade mitt lag match mot eureka, blev tyvärr förluts och inte så mycket publik heller eftersom killarna hade bortamatch med fotbollen. Men det var roligt ändå!:)

På lördagen hade maddi cup i Noxon så vi åkte dit och kollade några matcher på morgonen. Vägen dit var verkligen jättevacker som de flesta ställen är här. Det var jättefint väder så jag och Jeff åkte hem och åkte vattenskoter! Det var superroligt och hur vackert som helst med alla berg runt om och alldeles grönt vatten:) Senare kom Tinas brorsa hit med sin familj och deras barn som hade med sig tre vänner så det är fullt hus här!

Igår var vi på en riktigt coool grej. Vi var på en Rodeo! Från början var det sjukt läskigt att se, för de kan ju skada sig som bara den. Men det var häftigt. Det var riktigta cowboys och det är ju inte varje dag man ser sånna;) De red på hästar och tjurar som var helt galna och man trodde att dem skulle flyga av vilken sekund som helst och bli ihjältrampade! Det var ju en väldigt annorlunda upplevelse att få se en riktigt Rodeo!:) Det var som ett litet tivoli där också(+ djur man kunde kolla på), sånna som man alltid ser på amerikanska filmer, hah, det var lite tufft. Till alla som vet om min rädsla för att gå upp 20 kilo under detta år kan jag säga att det inte ser så ljust ut. Varje kväll äter vi "något gott" innan vi ska sova och igår på tivolit smakade jag det godaste som finns : Fried Bread. Mmmmmmmm, så jäkla gott, med smör och cinnamonsugar. mini-donuts är inte heller så dumma. åh..
 
Idag har vi spelat golf på banan som finns här, och jag saknade verkligen mina älskade klubbor och mina skor och min bag och mina bollar. Men det var ganska roligt ändå:) Nu ska vi göra en campfire och götta oss med smores. ( Om ni ser någon som rullar fram på stranden nästa sommar så vet ni vem det är) Nu har jag skrivit alldeles för mycket! 

Hörs snart, saknar er! PUSSochKram från Evelina











puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0