Hej sverige

hej!
Hoppas att det är bra med er där hemma! Jag har det grymt bra och börjar verkligen känna att jag stortrivs här!
Igår hade vi game i Troj! Förlorade med två lag, vann med ett, och det var verkligen hur kul som helst!!:) Det är så himla vackert här så de långa bussresorna är rätt roliga ändå, ser så mycket fint!
Måste bara berätta att vi hade ett sjukt seriöst snack med alla tjejer i hela skolan i går eller om det var förrgår om vår desscode. Helt galna regler en del, tagga ner. hah, men de är väl bra antar jag.

Idag har varit en jättebra dag, roligt i skolan, har jag berättat vilka kurser jag tar? Tror inte det, det är i alla fall:
- US history
- Keramik
-Anatomi/fysiologi
- Algebra 2
- Engelska
- Kör
- service learning

Idag i service learning classen fick vi måla läktaren vid fotbollsplanen, jättekul. Hade sen träning men kände mig så slut, vet inte vad det är med mig, det måste vara maten... Direkt efter träningen så åkte vi hem till Ellens familj för att och träffa våran Kontaktperson, Nancy + en kille från Norge som är utbytestudent i Hot springs. De båda var jättetrevliga och jag hade en toppenkväll. Det finns tydligen varma källor i Hot springs som är bland de bästa i världen så vi ska åka dit och bada i dem någon gång fram över, ser fram emot det!!! Nu måste


Kramar och pussar i massor  / Evelina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0