heeejee:)

Heej igen bloggen!:)

Gårdagen var hemsk, jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till! Men tack vare världens bästa vänner/familj och värdfamilj så känns allting toppen idag. Tårarna är som bortblåsta. Idag har varit en bra dag, och jag känner liksom att jag kommer fixa det här. Idag har jag solat lite nere vid floden och sen gjort pannkakor. Om någon timme har jag volleybollträning och det ska bli så himla roligt!!! Mr. wheeler sa att jag kunde åka lite vattenskoter innan träningen så jag hoppas att jag hinner med det! :) Efter träningen ska familjen ha en jättestor picknick/grillfest för alla lärare på skolan plus deras familjer, så det kommer bli super!:)

hörs snart! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0