En helg lite varstans

Hejhej hemskt mycket hej!

Blev ju helt ändrade planer för denna helg kan man ju säga. Ingen Butte-resa för min del. Sjukt inveckad historia, och jag skyller allt på min Coach (stora problem med att räkna rätt till 8, snälla?) Ibland blir man ju bara för matt. Men sånt är livet.

Helgen har varit bra ändå. Förlorade dock matchen mot Troy som vi verkligen borde ha vunnit, och coach lackade som vanligt ur efteråt i omklädningsrummet. Killarna förlorade också sitt game i fredags kväll. Inget slutspel blir det för dem heller på grund av att en spelare som inte egentligen fick spela Varsity gjorde det i alla fall och då räknas inte dessa vinster. klantarsel säger jag bara.

Sov hos familjen Beckmans Fredag och lördag kväll. Lördag var vi ute på en liten hiking-tur här i Thompson och efter det blev det little bear och gudomlig glass! På kvällen gjorde jag och Ellen Swedish meatballs med kokt potatis och gräddsås. Två timmar tog det att rulla köttbullar av 3 kg köttfärs, kan ni tänka er hur mycket köttbullar det blev!! Bara liiite felberäknat där. Men vi var 12 persändå, så det behövdes en del. Det var väldigt uppskattat, och mest uppskattat var det nog av oss själva. Såååå himla gott med lite riktigt mat för en gångs skull!! :)

Idag har vi inte gjort mycket alls. Ätit supermumsig frulle med pancakes, bacon, hashbrowns, ägg, massa bär och sirap. Mumma. Senare gjorde vi pumpor till Halloween, jättefin uggla blev det!:)

Jaa ni, det är väl typ det jag har gjort!:) Hoppas ni har det jättebra mina vänner.

Vi hörs snart!
PUSS/ Evelina











 Förresten, hittade ett bra citat för mig och mitt ätande!  Valet borde ju vara enkelt... Eller?


" The pain of discipline or the pain of regret"


make your choice....
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0