Hej kompisar

Aamen hej igen bloggen!

Nu sitter jag här igen i min säng och ska sova, ska bli så himla skönt. Har jag förresten berättat att jag har världens skönaste säng här? Den är Gudomlig! Värme som jag sätter på innan jag ska sova så man aldrig behöver krypa ner i en kall säng. Den är liksom så där skön som den alltid är på morgonen, hela tiden, inte illa.

Vi har som sagt homecomingweek nu och det är verkligen roligt! Har haft temadagar hela veckan och imorgon är själva homecominggame och dance. Bilder från veckan kommer:) Har varit riktigt kul med lite annat i skolan är bara plugg. Nästa vecka blir också chill, tre dagar skola, lång helg och en liten trip med Volleball laget till nått place för att kika lite match och bada i några varma källor!:)
 
Nu lär jag sova om jag ska orka upp imorgon,hörs snart igen!:) 

Puss och kram på er! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0