HEEELG

Heeej bloggen!

Nu har jag helg, såå skönt! Ska sova läänge imorgon. Efter det har vi vår sista match! J&F åker till Las vegas över helgen så min helg ser ut typ så här:

Torsdag: Sova ,baka, Spela hemma-match Mot Troj (mooosa), Ha "avslutningskäk" med laget, åka och sova i Noxon.
Fredag: Träning, kolla på killarnas sista fotbollsmatch, sova hos Beckmans
lördag: Åka med V-laget Butte, kika college match, evetuellt träning, käka goo mat
Söndag: Äta en riktigt fet Amerikansk hotell-frulle, Bada i källvatten, basta, shoppa, och åka hem till min egna underbara säng!:)

Och kan ni förstå, jag har inte en enda läxa att göra( nästan) bara lite läsning, Ingen Mattteee, Guuu vad skönt!:)

Hoppas att det är bra med alla er där hemma, jag tänker på er!:)

PUSSÅKRAM / Evelina 


 Jag saaknar dig min syster!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0