"You have a natural athleticism that's phenomenal"

Hej kära läsare!:)

Idag har jag varit på mig första basketballträning någonsin! Riktigt roligt var det! Alla verkar verkligen sjukt glada för att basketsäsongen har dragit i gång. Var Coach var helt uppspelt!:) Det kommer nog bli en rolig tid känner jag på mig! Lite svårt att häng med i alla regler och alla olika tekninker och grejer bara men det kommer nog så småning om, jag är bara lite otålig. Jag vill ju vara bäst på en gång, men träning ger färdighet har jag lärt mig! :)

Nu har vi fått riktigt vinterväder här borta. Tack och lov så bor jag i bergstrakterna så det blir inte lika kallt här. Thompson har konstigt nog det mildaste vintervädret i Montana, och det är varmare vintrar än i Sverige. Det har hur som helst snöat en hel del nu så vi har typ nån decimeter i alla fall! Jag är så lycklig, älskar snön! Måste se till att köpa en riktigt underbar vinter jacka snart, längtar!

Har väl inte hänt så mycket mer, hade en lugn och skön helg med massa egentid som var så välbehövlig. Så jag har tränat, varit hos frisören, tagit långpromenad, gymmat, setat i hot-tuben och bara haft det sjukt skönt helt enkelt:) 
Lagade Mormors köttfärsbiffar till familjen och lite annan släkt i söndagskväll också, och det var gudomligt! Nästan som hemma! :)

Nu ska jagäntligen få krypa ner i min redan varma och gosiga säng.
Ha en bra dag alla ni där hemma!:)

PUSS/  Evelina




"- thx Coach"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0