Halloweeen!

Hej alla vänner!

Nu sitter jag i min säng och borde sova för länge sen, men kände att jag fick lov att uppdatera lite så ni vet hur jag har det här på andra sidan Atlanten. Har varit sjukt Busy hela helgen och det fortsätter lika denna vecka skulle jag tro. Vi spelade ju tournament denna helg och vi gick vidare till divisionals! Ingen trodde att vi skulle göra det, så det var riktigt roligt att vi fixade det!:) Så nu spelar vi torsdag-lördag i Superior, = Ledig från skolan nästan hela torsdag och hela fredag. YEsss. Är dock lite sjuk så jag hoppas att jag blir bättre till helgen!:)

I helgen var det ju halloween också så direkt efter matchen på lördag var det bara att svida om till "buble bee" kostymen och dra visare på lite halloweenfest hos Cate. Dem hade verkligen gjort allt så himla snyggt, Verkligen lyckat! Ni får ursäkta men bilderna är usla, menmen, hur som helst så hade jag en bra kväll och vann till och med pris för sötaste kostym, inte illa:)

Söndagen blev en slappdag. Blev som det ofta blir på söndagar; lite skype på förmiddagen. Sen åkte vi upp i bergen och kollade på snön, gjorde massa läxor och följde med Madi och familjen in till stan för lite Trick och treat. Hur mycket barn som helst! Helt galet är det ju, och självklart glömde jag min kamera. Alla små barn var så himla söta:)

aaa, det var väl typ min helg. Hoppas att ni hade en lika bra som jag!

Pusss och kram på er! / Evelina


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0