Änt'e hälit å träna

Hej Sverige!:)

Hoppas det är fint med er! Jag sitter i min säng och ska strax sova. Har precis gympat och lyft lite vikter. Jag har hittat min nya passion, gymma. Hur kul är inte det egentligen på en skala?:) Eller kallar man det gymma om man gör det hemma?  hah:) Vikter, band och pilates kör jag i alla fall och det är verkligen Kanon! Nu är jag på G. Springskorna, ipoden och "Biggest loser" workout cardio max dvdn är mina bästa vänner just nu. Har kört stenhårt hela veckan och det blir nog lika denna vecka får vi hoppas!:) 

Hade en toppenhelg med Kristi och Ellen. Blev en del shopping i Missoula och jag hittade tillslut en klänning som funkar till dansen. Perfekt! Hann med att snacka lite på skype i helgen också och jag skulle så gärna vilja tacka den underbara människa som kom på skype. Tacktacktack, utan skype vettesjutton hur jag hade fixat detta!

Nej nu ska jag ta och sova. Tidig morgon i morgon... och snö ska det bli å har jag hört, vi får väl se:)

Puss och hej så Länge! <3
/ Evelina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0