En fjärdedel

Nu har jag varit här i 10 veckor, 2½ månad. Det är en fjärdedel av hela min tid här. Förstår ni hur fort det går? Igår spelade jag min sista volleball match. Tänk att jag redan börjar säga att jag gör saker för sista gången. Kommer ni ihåg hur jag tjatade om att det var sista gången jag gjorde allting innan jag åkte? Det är ju galet. När jag inser detta vill jag verkligen försöka att ta vara på det här året. Tänk vilken liten del av mitt liv det är, men ändå med så stor betydelse. Det kommer bli något jag aldrig kommer glömma. Jag har redan lärt mig så himla mycket nytt, både praktiskt och mentalt. Man växer verkligen som person. Efter det här året så kommer det inte finnas något jag inte kommer fixa. För man kan mer än man tror, och man kan uppnå precis vad man vill bara man vill det lite extra mycket. Känns så fint att jag fick chansen att åka. Tack mamma och pappa och alla andra som stöttat mig:)

I helgen hade vi Divisionals men gick tyvärr inte vidare till state. Slutade i alla fall med en oväntad fjärdeplacering, så det var inte så illa ändå! Idag har jag städat, tvättat och gjort läxor + lite spontan skype. Vi åkte till en liten by i Idaho och käka middag och sen blev det filmkväll. Imorgon blir det missoula, måste handla för kommande månad, det är så man får göra när man bor in the middle of nowhere. Blir ingen träning nu på ett par veckor eftersom basket träningarna inte börjar förrän 22 november, så det får bli att pumpa i gymmet tills dess.

Hoppas verkligen att ni hade det kanon hemma i Falun!
Puss och kram på er!

/ Evelina











Go Lady Hawks Varsity girls!  :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0