Stockholm!

Idag har jag varit i huvudstaden för möte med organisationen jag ska åka med! Tog tåget ner i morse halv åtta för att hinna med ett engelska test som vi skulle göra. Det gick fint! Vi käkade sen supergod sallad på ett cafe i närheten, riktigt härligt var det med lite sol nu efter en veckas skitväder. Halv två var vi tillbaka inne igen och fick massor av information ring resan, allt från första dagarna i New york till hemresan. Känns som att jag inte riktigt har förstått ännu att jag faktiskt kommer åka, känns liksom som att dem snackar om någon annans resa, men icke, det är faktisk jag som ska åka trots allt!:)

Spelade min sista innebandymatch på väldigt länge igår också! Lite sorgligt var det faktiskt, men det var en otroligt roligt match! väldans skönt att vi vann med 3-0. Laget, ni är så himla gulliga, -eweeweewe!  tack, ni gav mig en grym avslutning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0