Jag måste vara galen


Vad har jag gett mig in på? kan ni förstå det? Jag visste ju redan innan att jag var lite smågalen men det här? Det förstår jag inte själv. Jag ska åka till andra sidan atlanten, bo hos en för mig helt främmande familj, gå till en skola där jag inte känner en kotte och dessutom inte kunna prata mitt eget språk. Jag lämnar allt här hemma ett år för att uppleva en ny kultur, träffa nya människor och ha riktigt roligt.  Galet! För er som inte hajat det än så ska jag åka till USA som utbytesstudent. Många undrar varför jag gör detta, Det har länge varit något jag drömt om att göra och nu när jag har chansen kan jag bara inte missa den. Det blir förhoppningsvis ett år jag sent kommer att glömma! Genom denna blogg kommer du, min familj, vänner och andra som är nyfikna på vad jag har för mig där borta kunna följa mig under mitt år! Om cirka tre månader lyfter jag, det här känns helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0