It takes two to whisper quietly

hejhejhej.
Idag har jag egentligen sovmorgon men ändå sitter jag uppe, och hur kommer det sig? jo, för idag råkade jag vara väldigt gullig och gå upp för att göra frulle till min kärlek. mm, fast jag var rätt hungrig själv också, älskar verkligen frukost, det är den bästa maten på hela dagen! :) Mummmma!

Nu har jag fixat personbevisen som man behövde ha för att söka visum också. Börjar liksom bli lite orolig nu vart jag kommer få placering och allt sånt, jag förbereder mig på det värsta så kan jag bara bli positivt överraskad:) Fattar inte hur kort tid det faktiskt är kvar, typ 2½ månad? eller okej, typ 3 kanske, vet ju inte eftersom jag inte fått avresedatum. Jag blir tokig snart... gaah.

Nu måste jag skynda mig till busssen!

pussochhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0