checka in smartsons tävling!

hello. Helgen började fint igår med lite mys med tjejerna Linnea och Maja. Pizza och mysskäll innan jag tog bussen hem till bengan tillsammans med Rikard. Blev en riktigt lång och skön sovmorgon:) Ska väl fixa lite här hemma, duscha och göra mig i ordning. Ikväll hoppas jag på fint väder eftersom vi ska hem till en väldigt söt tös, Johanna, som fyllt år:) det blir grymt!

Vill passa på att tipsa om en fototävling också där du kan vinna en Canon EOS 550D! Det är lite i sista sekunden men tveka inte att anmäla dig om du gillar att fotografera!:)  http://www.smartson.se/testpilot-550D.html 

Ha en fiiin dag, det ska jag ha:)


weiii, 8 skoldagar kvar till sommarlov!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0