heeelt okej väder!

Det är så himlans fint väder nu, har setat ute sen jag kom hem, blir ju alldeles lycklig! :)  Jag hade börjat slappna av asmycket i skolan nyss och tänkte att det är ju liksom ingenting kvar nästan, men optimist som jag är har jag alltid råkat glömt bort lite av det man måsta göra. Kom tex. på att jag har typ tre labbrapporter som måste skrivas vilket inte dikekt är så roligt...menmen bara att sätta igång. :)
Ingenting nyss på USA fronten heller direkt, eller jo. Dem ringde och sa att jag fick lov att skicka in ett papper på mitt TB-test och något sånt papper har jag då inte ens fått! Men vi skulle fixa det imorgon. Det betyder ju kanske att det är en skola som behöver kompletteringar! Hoppas jag får placeringen någon gång snart! jag längtar, jag vill veta nu!! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0