Nu är det inte långt kvar...

Känns så konstigt att jag inte har något som måste göras nu på kvällarna! Inga läxor, glosor, labbrapporter eller prov!Det känns helt underbart!:) Nu är det verkligen inget kvar. Idag rensade vi skåpen och lämnade in de sista böckerna... jadu, det känns otroligt att ett år ändå går så fort, kan bara föreställa mig hur fort nästa år kommer gå! Efter lunch åkte vi upp till lugnet för att bada och göra lite olika stafetter. Solen kom faktiskt fram lite så det blev lite stek också:) Imorgon känns som en sjukt onödig dag att åka till skolan, ska dit och få reda på betygen i några ämnen och kommer få vänta sjukt mycket... aa vi får se hur jag gör, rätt skönt att vara hemma också. Tänkte att jag skulle vara lite snäll och klippa gräset nu, då blir nog mamma glad:)

Nu har jag förresten fixat Ica-kort som jag ska ha i USA, sen ska jag ju ha mitt vanliga visa också:) det blir nog bra det!

:):):):):):):):):):):):):):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0