hej tisdag,

hejochhej
Nu är jag äntligen klar med dessa nedrans papper för DS-160. Sjukt omständigt var det att få klart, fick göra om det typ 4 gånger innan det fungerade, nu hoppas jag verkligen att allt blev rätt. Nolltolerans verkar vara något USA håller hårt på, men det är väl bra antar jag :) Nu behöver jag bara boka tid på ambassaden och det måste jag verkligen försöka göra imorgon! Ska jobba imorgon också, måste tjäna ihop lite mer kosing. Idag har jag förresten för första gången i mitt liv agerat frisör! Lite läskigt faktiskt, men rätt roligt också! Tänker inte säga på vem, kan bara avslöja att det var en kille som jag tycker mycker om:) hiii. svårt.  aja, nu ska jag kila till köket och äta lite jordgubbar innan jag ska besöka min underbart sköna säng!:)

pussochgodnatt




Såg så tråkigt ut utan bild så jag slänger upp en riktigt gammal på mig och min kära syster som jag hittade, blir lite glad av den eftersom vi är så otroligt snygga båda två... höhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken underbart söt bild :') haha

2010-06-23 @ 09:26:34
URL: http://femflickor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0