En rubrik ja.. slö tjej kanske?

Har kommit på mig själv med att blivit riktigt slö av mig! fy, har inte riktigt tränat på typ två ½ vecka nu... okej, tre då. men det vill jag inte ens tänka på. Beach 10 var det va? Var supertaggad att hårdträna i söndags men så blev jag sjuk och ja, nu blev det ju som det blev. Men nu är jag på G igen känns det som så imorgon ska jag upp och springa innan jag går till skolan har jag tänkt, eller nej förresten det känns lite överambitöst när jag inte riktigt är 100 frisk än. Hade varit skönt om det var tanken räknades här med.. nej ewe, kom igen nu!

Imorgon har vi fysikprov, har inte pluggat så som jag borde men ibland kan man väl bara få slippa pressen att vara duktig? En sak som blir rolig imorgon är att vi på musiken ska få lyssna på allas inspelaningar! Det blir grymt!:)

Nu håller jag på att kissa på mig så jag ska gå och göra det jag måste, väldigt nödvändig info här!
jejemene

Thohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0