DS-160...

Hejhej:)
Nu sitter jag och försöker fylla i ett papper på internet som heter DS-160, Herre gu, det funkar inte och jag blir så jädra matt! Det är ett papper som måste fyllas i för visumet. Massa uppgifter som måste fyllas i vet jag ju inte ens själv än, typ vilken stat och grejer, det är lite småirriterande kan man ju säga. tröök. Jag vill bara få reda på någon gång vart det är jag ska, börjar bli lite orolig snart! Aja, det kommer nog lösa sig får jag hoppas:) Nu har vi iaf bokat hotell i stockholm. Det ska bli roligt att komma iväg några dagar och bara ha det mysigt med min kära pojkvän. Blir två nätter och massa roligheter:) längtar!  hii:)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0