Äntligen lov!

Härligt, då har man klarat första året på gymnasiet! Grymt! Vi slutade i torsdags men jag har ännu inte fått några direkta sommarkänslor, jättetråkigt, men de kommer väl får jag hoppas!:) I tordags kom även bästa jullan hem från sitt år i USA. Kan inte beskriva hur roligt det var att träffa henne, fast det känns ändå som att vi sågs igår, året har gått så himla fort! Tordag och fredag kväll spenderades därför delvis med henne och med många andra trevliga tjejer och killar, väldigt roligt måste jag säga:)
Lördag blev en riktig slappdag med mys på landet med min pojkvän och min kära family. Vi slog rekord i årets senaste första dopp också tror jag. Dessutom Bastade vi så det var ju nästan fusk.
På kvällen gick jag, Linnea, Maja och Sara på bio och kikade på Sex and the city 2, jättemysigt! För att fortsätta sammanfatta helgen så jobbade jag igår och nu sitter jag här hemma i bengan och Sigge hällde precis ett glas mjölk över pappas huvud när han torkade under Sigges stol. hah, busunge. Idag drar förresten försäsongen igång med innebandyn, så yes nu taggar jag för det, fast det blir ju en försäsong utan riktiga sängonen för mig i år...

Pusss


jättegammal bild på mig och jullis:)


Kommentarer
Postat av: gustav

jättegammal bild på AMANDA och jullis :)*



haha! :D

2010-07-06 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0