VISUM!

Hejhej!
I natt åker jag till stockhom! eller ja, halv fyra, så morgon för vissa kanske. Lite nervös faktiskt, tåget får liksom inte bli sent och jag måste hitta rätt och allt så vi får väl se, hoppas att det går bra:) Jag slår vad om att det är något jag missat, det skulle vara så typiskt mig. Aja, det lär visa sig! Idag har jag jobbat som jag gjort mycket nu på senaste tiden. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och åkte sen till kålgårn för att ta ett dopp med jullan. Det underbara vädret som varit hela dagen försvann helt plötsligt och vi sket i att bada. Fail, men kul att se J i alla fall. Nu måste jag verkligen sätta igång att packa, har liksom inte tänkt på att det är i natt jag åker, det känns lite skummt. jaja. Tidsoptimist som man är är det nog bäst att sätta igång nu. lägger upp några bilder från helgen i bengtsheden ändå:)








haha, mysigt har det varit!:)

kram och önska mig lycka till imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0