trött slut sliten

Hej kära ni.

Har precis kommit hem ifrån R. Vi hann träffas typ 7 timmar i natt/morse efter att jag jobbat och nu är han på väg till gotland, i två veckor. Hade verkligen velat följa med, men kände att jag ville vara hemma och ta det lugnt, träffa familjen. Jag vet ju inte när jag åker heller, skulle vara drygt om det blev stressigt. Ska i alla fall åka med familjen till Öland några dagar, jättemysigt hoppas jag:) Då kan man iaf åka bil hem om jag mot förmodan skulle få åka i början av augusti. Ska jobba idag med, 15-24.30, känner mig lite sliten men pengar blir det i alla fall!

Inget nytt om USA, har bara funderat på lite grejer som jag måste fixa.
•ID-kort
•Göra en Powerpoint om sweeeden
•Adapter till alla sladdar, det måste man väl ha?
•köp fodral till golfklubborna om dem ska med.
• presenter till familjen, men det får väl vänta tills jag vet vilka de är:)
Tänkte kanske också försöka få lite mer "USA-känsla" på bloggen, vi får se när det hinns med.


Vart kommer jag att bo tro? :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

SVAR: Jag åker med Explorius :) durå? Absolut ska vi länka!

2010-07-18 @ 11:29:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0