Goood!

Halloo.
Nu är jag så sjuktligt trött! Sov tre timmar innan jag åkte i natt och typ en halvtimme på tåget bara så nu är jag rätt slut. Allt gick i alla fall utmärkt, över förväntan! Tåget kom i tid tack och lov och jag hittade rätt buss direkt. Så klockan 7 var jag framme vid ambassaden. Först i kö, jag som trodde att det skulle vara massor där redan. Det var jag och en annan tjej som kom samtidigt. Dem öppnade 8 så vi satt å snacka om massor innan vi fick komma in. Det var typ inte så strikt som dem sa från början, det var typ som en vanlig tull där dem tog hand om mobiler och sånt tills man var klar inne på själva ambassaden. När man kom in så lämnade man in sina papper till nån kille i en lucka. Så frågade han om det inte saknades ett papper, så jag fick ju panik. Jag hade betalat 75 kornor för lite på avgiften för det var nya regler. Jag hade ju inget kort med mig, men så kollade jag i fickan och så låg det en hundring där som jag hade glömt. Galet tur jag hade där, så jag kunde betala det som fattades:)
Efter typ 5 minuter så ropade dem upp mitt namn och så fick jag gå fram till en lucka för en intervju som tog 3 min. Så himla enkelt var det. Jag trodde ju att det skulle ta flera timmar men det tog en halvtimme inne och en timmes väntan utanför. så det lönar sig att vara i tid. Kön efter mig var typ 50 meter lång så jag tyckte lite synd om de sista i kön..

Efter det åkte jag in till centralen igen och sen pendeln till huddinge för att träffa O&L + F&G :) senare blev det lunch i kungsträdgården. Imorgon Kommer R, möter honom på Centralen kring 14 sen ska vi checka in på hotellet och sen drar vi till gröna lund:)

hörs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0