GOOD JUUUL

GOD JUL PÅ ER MINA VÄNNER!:)

Nu är ju iofs julafton över för er och för mig också för den delen, men vi firar ju inte förrän imorgon den 25e:) Hoppas att ni hade en jättemysig julafton! Det var en annorlunda 24 december för mig kan man väl säga. Vaknade i morse och tänkte att nu är ni alla där hemma och myser framför kalle och brasan och käkar mat och har det bra:) Loggade in på skype och snackade med pappa en bra stund, dem satt och käkade risalamalta och här var jag liksom nyvaken och på andra sidan jorden utan mycket till julkänslor.

Efter att jag pratat med pappa så pratade jag med mamma och hela tjocka släkten som var hemma på Ringvägen. Saknar er alla väldigt mycket där hemma men det känns ändå heelt okej. Trodde att det skulle vara värre. Men jag kommer ju förmodligen fira resten av mitt livs julaftonar hemma i Sverige så det känns rätt lugnt att missa en liten ynklig jul. 

Direkt efter frukosten åkte jag sen in till stan och gymma med min värdmamma. Har lyckats blivit sjuk så det var kanske inte det smartaste att göra men det var rätt kul ändå:) Dagens höjdpunkt var när vi åkte till postkontoret och gissa vad?:O Jag fick mina paket från Sverige!!( utom ett...) Jag blev så himla glad, trodde inte att dem skulle komma i tid, men det gjorde dem!:D TAAACK!! Fick Dessutom ett paket som jag inte ens visste om, och jag blev otroligt glad för det!:) tacktacktack!:) Och förresten så vill jag även tacka alla som har skickat så fina julkort! Det betyder massor! Ni är bäst

Nu under kvällen har vi haft Jeffs släkt här så vi har käkat, spelat spel och öppnat några presenter. Imorgon ska vi till Tinas släkt och fira med dem:) Blir nog kanon, nu har julkänslorna äntligen landat här borta!

Berättade jag förresten att jag åkte bräda igår?! Sjukt roligt var det och så fantastiskt vackert där uppe på berget!:) Ska nog bli några fler gånger nu under lovet får jag hoppas!:)

Ha det så Jättebra nu alla mina kära vänner:) 

PUSSS / Evelina 










I<3Montana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0