Fyra veckor och två dagar...

hejhejhemsktmyckethej.

Hade en jätterolig dag/kväll igår! Julia från Toronto var väldigt trevlig, vi käkade lunch på främbyudde och så var vi hem till morbror och fikade. Kom hem och bytte om och sen åkte jag till jullis. Dem hade gäster från Italien så det blev en sjukt internationell dag, hah. Cyklade hem till Lovisa och hanna sen, party! Det var verkligen jättemysigt ordnat i trädgården med tält och grejer! Grymt tjejer! :) 

Idag har jag mest chillat runt här hemma. Jag har börjat att städa ur mitt rum. Min Syster ska nämligen flytta in här nu när jag åker, vi ska bygga ut så då ska jag flytta ner när jag kommer hem:) Sjukt vilka roliga saker man kan hitta när man städar! Har hittat jätttemånga smycken som jag helt glömt eller inte visste att jag hade till exempel, inte alls illa. Har också kollat över alla papper som ska med till USA, gjort i ordning mappar å sånt, kopierat de viktigaste. När jag och mamma var och handlade idag förresten, så köpte vi massa småflaskor med schampoo å balsam till första dagarna å så, nu är det fan nära...

aja. Imorgon ska jag fixa några grejer på stan, bland annat hämta mitt ID-kort. Höjdpunkten imorgon: Massage på grand!! ska bli så nedrans skönt!:)  nej nu har jag babblat nog...

Puss å Gonattttt:)




Kommentarer
Postat av: Alice

Najs :) När åker du? :D

2010-08-08 @ 23:25:26
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul! åker du också med explorius?

2010-08-10 @ 22:48:16
URL: http://sofiaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0