Tre veckor!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Andra dagen alla är i skolan, jag är redan rastlös och uttråkad... Igår sysselsatte jag mig med tandläkarbesök, golf och övningskörning. idag då? jag vet inte rikitgt faktisk:) lite lunch med mamma på stan kanske och lite gräsklippning.

Igår ringde min pappa till explorius (igen) och frågade hur det ligger till egentligen. De berättade att dem ligger bättre till med placeringarna nu är förra året vid samma tid, och att jag är garanterad en placering oavsett. Det som jag belv mest chockad över var att de berättade att jag kan få besked nu på fredag och åka nästa tisdag!!! det är liksom fyra dagars varsel bara! Så galet! jag skulle alltså kunna vara gone in one week from today! gaahahahah. Jag fattar ju inte det så jag är så sjukt lugn av mig, varför får jag inte panik?! Jag måste:

-skriva packlista, alternativt börja packa...
-fixa bilderna i hårddisken
-ta lite bilder på mitt hus, familj  osv.
- förstå att detjag verkligen kommer åka

plus massa andra saker som jag är för virrig för att komma ihåg. :)  En sak har jag iaf insett, detta kommer bli ett riktigt äventyr som jag sent kommer glömma!

pussåkram / eeveeelinaaa



fin söndagskväll var det:)


Kommentarer
Postat av: johanna

gud att det kan bli att man får åka med 4 dagars varsel!! :o dom har ju sagt att man får veta minst en vecka innan hela tiden?

2010-08-17 @ 19:02:13
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: felicia

vad kul om du åker på tisdag, då kommer vi vara i new york tillsammans :D

2010-08-17 @ 23:54:05
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0