NEW YORK!

Heeeeej Sverige!

Nu är jag äntligrn framme i new york!! :D Det är så himla varmt och skönt här och för den som undrar är klockan bara kvart i sex! Sov 2½ timme natten till idag och gick upp halv fyra igen... så nu är jag ganska trött faktiskt, klockan är ju snart tolv för mig. Flygningen har i alla fall gått jättebra och så och ännu har det inte skett någon katastrof med något borttappat pass eller bagage eller liknande så jag är nöjd!:)

Jag har som sagt fått nya flygtider!! Och åker imorgon klockan 16.45, men samma tur som förut, mellanlandning i Phoenix... missar nästan allt som jag skulle ha gjort här i NYC men hinner iaf med att se en del några timmar i morgon.

Nu har vi precis badat och solat lite nere vid poolen och nu väntar middag, så det är väl bäst att göra sig i ordning. Vi hörs snart!!!

Pusssar och kramar Frän eveeee

( och förresten, tack till alla snälla och gulliga kommentarer både de som är publicerade och opublicerade!:)






Kommentarer
Postat av: jullan

va avis jag bliir! du har det säkert hur varmt och skönt som helst, här är det svinkallt och jag har haft mössa och vantar på mig idag. vi har eldat i spisen också:P så du kan bara njuta över att du är på lite varmare breddgrader ;) vi hörs bästa!

2010-08-28 @ 00:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0