Ovanför molnen är himlen alltid blå

Hallå! 
Har tagit mig till hong kong. Lång resa 11 h 45 minuter, lyckades i alla fall sova några timmar på planet! Har annars roat mig med att börja läsa en ny bok, det är ett så himla bra tidsfördriv tycker jag! Boken heter "Analfabeten som kunde räkna" och om man gillar Jonas Jonasson tidigare bok "hundraåringen som klev ut genom föstret och försvann" så är även denna bok ett hett lästips! Cathay pacific har förövrigt imponerat, tycker att resan varit riktigt bra hittills, och så fick vi häagen dazs glass till efterrätt, bara det liksom! 
 
Nu ska jag snart boarda plan nr 3 mot Auckland, 10 h 50 minuter. Heja!  Men snart är jag framme :) 
 
Hej så länge!
 
/ E 
sockervadd och blå himmel. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0