Tairua till Tauhara

Hej på er! Får be mina inte allt för många men trogna läsare om ursäkt för dålig uppdatering...har helt enkelt haft fullt upp med att leva livet. Sista tiden i tairua har varit helt fantastisk, träffat några nya härliga människor och spenderat tid med familjen, bodysurfat på tairua beach, vandrat "The pinnacles", druckit öl med de supersköna kockarna jag jobbade med på manaia, sovit 3 nätter under bar himmel och sett de största stjärnfall jag någonsin sett. Bra tider. Nu har jag i alla fall dragit vidare, sorgligt med hejdå men spännande med nya äventyr. 

I lördags åkte jag med Jessie och Henrik från tairua och efter en del bilkrångel kom vi i allafall fram till taupo där jag är nu. Tauhara som stället heter är ett retreat center dit olika grupper kommer av olika anledningar, föreläsningar, kurser, meditation, lugn och ro och god mat. Här hjälper jag till i köket och i trädgården och chillar mest runt, gör lite meditation och sånt, och de är rätt kul men börjar redan bli lite uttråkad, nästa stop lär bli lite mer fartfyllt... 

Tänkte visa lite bilder från sista tiden i tairua men datorn jag lånade krånglar, jag lägger upp dem lite senare! Här är i alla fall lite från senaste dagarna:) 

Puss och kram på er! 


 Tairua beach
Hjälpte till i helgen på ett event, en fisketävling där vi sålde pizza:) 

Tairua beach sunrise 
Frulle i köket 
"Looking for a swedish travel mate"
Cyklade till taupo i förrgår och mötte upp dessa sköningar 

Lake taupo
Meditationshuset
Här kan man sitta och kika, de finns ju ändå inte så mycket annat att göra;)
One Pretty good breakfastspot
Massor av tid för att dricka massor av te

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: ludde

GUUUD VAD FINT DET ÄR!! jag blir helt till mig när jag läser din blogg eve!! ser verkligen ut som att du har det toppen, inte mycket att klaga på! Njut av allt det kommer du ha nytta av sen om du någon gång kommer hem igen! ta hand om dig vännen! puss å kramiz

2014-03-12 @ 12:04:40
Postat av: Mamma

Hej hej, ja nu var det dålig uppdatering :)

2014-03-26 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0