Paihia

Hejhej! Tiden bara springer iväg och jag har haft en helt underbar tid här i paihia. Familjen har varit så himla gulliga och tipsat och platser att se, lånat ut sina kajaker och skjutsat till olika platser. Jobbet jag gjort i veckan var kanske inte lika glamoröst; skrapa/slipa/spackla fönster, nedrans vilken tid det tar! Tufft men kul när de är klart. På tisdag åker jag vidare och hoppas nästa familj är lika grym:) här kommer lite bilder på vad jag gjort i veckan :) 

Världens finaste frukostutsikt från balkongen! 

Paddlade i mangroveskog! 



Frukostsällskap 

Picknick 


Blev avsläppt för löptur till rainbow waterfalls 


Celia och jag tog en primenix till mataffären och hittade detta! :D 

På väg hem

Nästa dag gjorde vi en Walk från hurafalls genom mangroveskogen ocj tillbaka till paihia



Skrapa, skrapa, hade i alla fall fin utsikt!!

Joråååsaaattteeee

Långlöp till opua 

Hur man öppnar en kokosnöt 


I lördags seglade vi och fick se delfiner

Ön vi käka lunch på



Hann med lite snorkling också! 

Idag gjorde jag en utflykt till Russel




Gick bland annat ut till udden på Russel, hängde en sväng på beachen och käkade glarre. Livet är bra gött!  

Hejhej! 


Kommentarer
Postat av: Kajsa Bylund

åååh evelina vad bra du verkar ha det! börjar nästan grina för jag är så avis. haha. se till att njuta!!! KRAM

2014-01-19 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0