Cape Brett

 Hej på er!
Är tillbaka i Paihia och wwoofar, kul att vara tillbaka på ett ställe jag redan känner till, lite som att komma hem. I onsdags gjorde jag en hike till cape brett, ett light house sydöst om Paihia, grymt fint.  Spenderade två nätter där, första tillsammans med ett tyskt par och 6 fiskande kineser, andra natten var jag helt själv, känner mig riktigt stolt över att jag, som är världens fegis och knappt sovit en natt ensam hemma fixade det fint. 

Tiden där ute var chill, läste böcker, nappade i solen, gick på upptäcktsfärd längs kusten, såg fina solned- och uppgångar, och bara tog det lugnt. Bra egentid. Rolig överraskning när Dave skulle hämta mig och kom med båten istället för bilen! 

Idag har vi skyfflat 2 kubikmeter jord, fixat lite inför seglingen och så sprang jag av mig lite energi och rensade huvudet på stigarna kring Paihia Walks. Lär springa av mig lite nu innan 10 dagar på en båt. Vi blir upphämtade på onsdag och förhoppningsvis är vädret tillräckligt bra för att segla mot Fiji på torsdag, håller tummarna! 

Vi Hörs snart:)
 
Lunch break 
Cape brett hut
Ett himla gött ställe för gott och blandat 
 Frulle 
Jamie och Marion
 
 Stor kram och puss
 

Kommentarer
Postat av: jullan

sjukt fina bilder!!

2014-04-15 @ 06:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0