Måndag 14 Mars

Hej igen alla där hemma:)

Nu är jag lite mer på G idag, lite pepptalk med mamma på skype igår gjorde susen + ett par fina kommentarer, tack:)
Idag hade jag min första track & field practice och det var så himla kul! Vi gjorde i och för sig bara fystester, bland annat ett beep test, kast & sprint. jätteroligt var det, och det gick bättre än jag förväntat mig:) Nu är jag astaggad för säsongen, har inte bestämmt än vilka events jag ska göra, coach för nog hjälpa mig lite å se vad som passar bäst. Nu har äntligen snön mält bort i alla fall och det känns att våren är på väg!:) Hittade lite fina vårkläder i missoula igår, älskar shopping här för det är så nedrans billigt! Veckan kommer bjuda på massa plugg, träning, och en international day på ett college i missoula, det blir nog toppeen! Sen på lördag är det Prom, det blir nog också väldigt kul får vi hoppas!

Nu väntar världens skönaste säng på mig!:)
Ha de!
PUSS / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0