Nothing to lose but everything to gain

Hej Sverige!!!

Händer så otroligt mycket så jag hinner ju inte med! Sorligt att track är över nu, hade hur roligt som helst! Gick tyvärr inte vidare till state, det är de sex bästa som går vidare i alla event och jag kom 7a i tre event vilket sög lite, men jag hade i alla fall PB's i höjdhopp och 400 m:) Sista veckan gick fort, hade en del plugg i början men sista dagarna vad aschill! Sen åkte vi ju som sagt till Helena, gjorde en hel del shopping och så.

 I måndags hade min familj fixat ett hejdå party för mig vilket var hur gulligt som helst!:) Så nu är det en hel del jag inte kommer se nå mer. Jag har inte riktigt fattat att jag ska lämna allt än dock, men jag kommer väl till insikt snart. Igår gick jag till skolan en sväng och sa hejdå till mina lärare och så och sen sov jag över hos Angie. Vi åkte hem till Jaron som hade en bonfire, chilla där lite sen åkte vi hem och kika film, mys. 

Idag åkte jag och familjen till trout creek och käka middag med carmin och joel och gavin så nu ser jag inte dem heller nå mer... Har börjat packa ikväll också, fick lov att kolla så jag får med mig allt och det ser rätt ljust ut än så länge. Hade aldrig gått om mamma inte hade tagit med sig allt hon gjorde, mitt brädfodral var heelt stuffed. Imorgon ska vi till Missoula och göra sista grejerna och sista shoppingen för vår trip.

På måndag lämnar jag Thompson Falls och börjar resan mot c a l i f o r n i a! Jag är sjukt excited, åker ut till oregon och sen längs hela kusten ner till Palms Springs, kommer bli grymt. Hoppas på lite sol för vädret här är skitdåligt vekligen, och jag vill ju inte komma hem och se ut som att jag varit i blekinge ( nu var jag väl rolig pappa.)

Huuur som helst. Nu kan vi snart börja räkna hårtvättar och kolla när mjölken går ut igen;) och om du inte läste när jag startade min blogg, that didn't make any sense, right? Men det jag menar är att snart är jag hemma!!:))))

PUSS/ Evelina











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0